Spara!

98761-1500
Jag som är addicted till tidningar mer än vad som är hälsosamt (självutnämnd tidningsoholic) bör någonstans inse att det där med att lägga... mycket pengar på tidningar varje månad inte är den bästa idén alltid. För de pengarna skulle jag kunna köpa kläder, skor och accessoarer i drivor (eller tja.. mer än valigt i alla fall).

Lösningen: internet bjuder på många jättebra bloggar såklart, men hej - tidningarnas hemsidor är inte till för att glömmas. Två utav många favoriter är
Glamour och Elle.


Kommentarer
Postat av: gamze

heheh jag har inte heller varit addicted till smink, men jag försökte bete mig som en just i det inlägget :P precis som du älskar jag att exprimentera med smink och "konst"sminka mig med en massa pastell färger.
:) ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback