Jul, snabbt

98761-1521
Utebliven bloggning: inte kul. Jag tycker dock mindre mycket om bloggar med bara text, text, text så när blogg.se's bilduppladdningsverktyg strejkar så blir det liksom vad det blir. Det här inlägget skulle postats i fredags, men - bättre sent än aldrig?

Systrami uttryckte sig så fint i torsdags att det här dagarna måste vara de tråkigaste varje år. Man går bara och väntar på att det skall bli julafton. Jag håller inte riktigt med på den punkten, men jovisst - det går lite långsammare nu än annars, va? Filmer är vad man behöver då. De tre på bilden ovan är absolut obligatoriska för mig. Mer julstämning finns INTE att hitta någon annanstans.

Kommentarer
Postat av: Erika

Filmer är det bästa som finns och julfilmer är favoriter. Håller inte heller med din syster. Tycker att dagarna innan jul (hela december) är de bästa som finns. Inte bara för att jag fyller år innan :P God jul i efterskott :)

Postat av: Nilsolivia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2009-07-08 @ 10:00:32
URL: http://nilsolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback