Inspireras inför rean

98761-1526
Imorgon börjar mellandagsrean. Fult och snyggt i stora högar som ingen expedit  i världen hinner fixa ihållande prydlig i över en minut - men framför allt billiga, riktiga fynd. Jag vet inte riktigt om jag skall ge mig ut imorgon just, men om jag skall så hade jag inte blundat för ovanstående.

ALBERTA FERRETTI -  VOLANGER OCH ETAPPER. Absolut en av de största och finaste detaljerna till våren. En klänning i denna stil? Jatack.

MATTHEW WILLIAMSON - MÖNSTER OCH FÄRGER. Och det skall inte vara minimönster - det skall vara jättestora, heltäckande, färgglada mönster som inte överlappar vandra utan passar varandra perfekt.

CYNTHIA ROWLEY - BLUSIGA KLÄNNINGAR. Mycket lik skjortklänningen - ja, men jag vill ha den lite blusigare, lite längre. Söta knappar, och dessutom kvinnligare än skjortklänningen.

CHARLES NOLAN - TRANSPARANT. Ytterligare en stor trend. Frågan är om den råkar bli... för stor? Ändå något att satsa på, om du frågar mig. Lätt skall det vara.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Den från Charles nolan var fiiin!

Postat av: S A R A

är lappteknik inne igen? asså jag ska göra en syslöjdsgrej i skolan temat är återvinning tänkte göra en klänning med lapptekniks tyg skulle du vilja skicka över några bilder på sånna klänningar
till min msn?
om du har tid, vet inte på vilka sidor jag ska titta...

ha en bra kväll :)

2007-12-27 @ 19:45:00
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Sigrid

ferettiklänningen, jatack!

2007-12-28 @ 18:32:48
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Matilda

Ja, från ALBERTA FERRETTI, var klänningen fin:)

2008-01-01 @ 19:11:18
URL: http://matildaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback