Stövlar och bara ben.

98761-1251
Jag är tillbaka i Partille. Och jag måste erkänna att jag var påväg att skriva Fjällbacka. Helt sinnessjukt. Det känns konstigt, men mycket bra att vara hemma. 5 veckor sedan jag var hemma på riktigt senast. Och det var väl typ lika längesedan jag publicerade en dagens dröm. På tiden, dårå.

Klänning från Divided: Det var den beiga kanten längst ner på klänningen som fångade uppmärksamheten först, men den sena åttiotals- känslan vid urringningen förtrollade. Accessoar och klädesplagg på en gång.

Skor från Skopunkten: Aj, vad vanliga. Och aj, vad jag egentligen ogillar den där typen av "motorcykels-klack". Men till klänning och bara ben vore de minst sagt inte fula.  Snarare coolast i stan.

Nagellack från Essie, nyans "Burgrundy Syrup": En nyans som inte är något annat än smutsig, farligt annorlunda och uppseendeväckande. Tummen upp.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jättefina skor :D

2007-08-13 @ 11:50:07
Postat av: malin

usch , tycker verkligen inte om den typen av sko! den ser billig och allmänt ... hemsk ut! Som den typen av sko man ser på fjortisar med mjukisbrallor ;) haha, annars grymt fint :D

2007-08-13 @ 19:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback