Zara, S(p)ara.

(:
Har knappt hunnit skriva något idag (igår?) ju. Jag var ju i stan med Johanna. Gick först till Zara, och om det inte vore för att jag för tillfället är en spara så hade jag nog gått därifrån med minst 2 snygga t-shirtar med coola tryck, en snygg och somrig frottébyxdress (låter urfult - är ursnyggt) och ett par shorts. Minst. Skorna de har är inte heller fula. Men först och främst har Zara de snyggaste trycken på de snyggaste t-shirtarna. Yep.

Från H&M hade jag gärna gått ifrån med en snygg oversizad skjorta. Fast den skjortan visade sig visserligen inte vara lika snygg i provrummet på mig, som på galgen. Men whatever. Med ett smalt silverskärp i midjan hade det vart snyggt ändå. Jag lovar.

Vi fikade på Vanilj, också. Supergod äpplepaj med vaniljvisp höll mig övermätt många timmar. Och nej, jag kunde inte hålla mig ifrån att lägga de pengar som blev över från hundralappen som jag hade tagit ut till fikat på något annat kul. Så det blev en nagelfil. Jag behövde den faktiskt. Behöver. Och  minns ni när man var typ 7 och alla samlade på Lipsmacker i så många smaker som möjligt? Jag hittade ett på Lindex, för 19.50, och vem faller inte pladask då?

Ni lär få fortsätta se mina knasiga kollage ett tag till. Har fått nytt photoshop, och jag blir lika stolt varje gång jag får ihop ett nytt kollage. Haha (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback