Vad gillar du mest?

Vad gillar du mest?
Det är dags för en ny fråga nu, tror jag allt (: Mest för att jag själv inte kan hålla mig, tror jag. När jag börjar med något nytt och kul måste jag alltid göra om det hundra miljoner gånger (med kort mellanrum) tills jag tröttnar på det. Typ.

Sist frågade jag "Vad är det som får dig att köpa ett speciellt plagg/accessoar?" och såhär blev resultaten:
 76 % kollade mest in detaljerna.
 6 % tyckte att materialet var viktigast.
 6 % köper plagg som de sett på kompisar.
12 % väljer kläder efter färger.

Totalt röstade 17 personer. Jag tror jag har haft ute frågan sedan i söndags. Sedan dess har jag haft uppåt 500 unika besökare på bloggen... Haha (; Nej, jag säger inte att ni måste rösta - men det vore roligt om så många som möjligt deltog (:


Well, nu till nästa fråga! Nu undrar jag vilken kategori det är som du gillar mest hos min blogg. Av den anledning att det helt enkelt inte skulle få plats att kunna välja bland alla av mina kategorier har jag valt ut  5 av  mina personliga favoriter och ett "annat"-alternativ att välja bland.

Vilken kategori gillar du mest hos min blogg?
-
 
> Beth vill ha...
- > Beth's / By...
- > Beth's kollage och sånt
- Beth's drömoutfits
- > Beth's shopping
- Annat (skicka gena en kommentar och nämn vilken!)


Kommentarer
Postat av: sassa

kollage & sånt är alltid roligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback