Som Linsays hår. Om några år. (Kanske det, vem vet?)

~Har äntligen beställt en klipptid! Så snart blir håret både lite kortare (typ topparna) och lite ljusare. Slingor skall in. Hoppas det blir bra!

Utöver det har jag kollat på
Schindlers list nu i eftermiddag. Riktigt gripande. (Och nu tappar jag orden igen.) Den bara växer och växer, till och med efter att man har sett den. Och Oskar Schindler var ju... bara, tänk om alla hade vart lite som han. Mycket sevärd, vill jag lova. Alla borde veta vem Schindler var, och vad han gjorde. Det är stort. Riktigt stort.

The Nine på trean snart. En serie jag hoppas växer en del också...

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Schindler's list är skit bra..
Såg den på SO'n i 9:an :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback