"Run, Beth - Run!"

Fitnessbloggen tipsade om den här sidan, och den är precis vad jag önskade mig! Och ja, den hade faktiskt ganska rätt om min inställning inför löpningen: Att jag har många ursäkter och så vidare. Det enda som inte stämde var väl att det stod att jag tycker det är tråkigt att springa, och visst - tanken på att springa istället för att typ shoppa är väl inte så underbar - men att väl vara ute och springa tycker jag är kuligt.

För att bli medlem gör du först ett test som visar vilken "löpartyp" du är. Därefter kan du bli medlem, sätta upp mål, föra träningsdagbok, få hjälp med träningsschema och så vidare. Perfekt och kul samtidigt (: Du kan också föra statistik och grejer.

Nu är mitt enda problem att jag inte har ett enda snyggt träningsplagg. Jag vill ha. Linnet här till vänster är ju inte en dålig början på en ny tränings-garderob om man säger så. Finns hos La Redoute.


Glöm nu inte att rösta i menyraden till höger här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Blev också medlem på den sidan för några dagar sen, perfekt för mig också ;D

Postat av: sofia

Verkar bra.. synd att det inte finns någonstans att springa här (en till ursäkt, haha)

2007-04-21 @ 17:28:53
URL: http://sofiaw.wordpress.com/
Postat av: freja

måste också göra det dära testet! känner mig så slö

2007-04-21 @ 20:37:28
URL: http://www.beautydeamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback