Porslin till vardags

dagens
Det regnar idag; alltså en dag man spenderar inomhus; alltså en dag som gjord för bloggen! Och självklart börjar jag med en dagdröm. Jag har vart lite dålig på att publicera dagdrömmar det senaste, men jag försöker så gott det går, det lovar jag. Dagens dröm, i alla fall, är nog en lite mer vardaglig variant av
det kinesiska porslinet, på något sätt. Hm...

Tröja i 20% silke, 80% kashmir - från Lainey: Mysig tröja, som är superbra för en regnig vårdag.

Jeans från Levis, modell 653: Töntkorta (som Amanda någon gång så fint uttryckte det, och jag tycker det nog är den bästa beskrivningen av denna byxlängd) jeans från Levis. Jag vill ha dem något fruktasnvärt mycket. Supersmala, mörkblåa, sömmar som inte är diskreta ett dugg och just längden gör dessa till ett av vårens snyggaste par jeans.

Hårband från kyssjohanna.se: Något fräscht, som piggar upp (kort sagt).

Litet halsband från H&M: Till den typen av urringning "dagens tröja" har så passar det bäst med ett litet halsband. Tycker i alla fall jag. H&M's är estupendo.

Väska från Malling Mikai: Rosetten säger väl allt.

Pumps från Asos: Så coolt med blå klack, speciellt till denna outfiten. Och jag vet att hela outfiten skiljer sig en del från vad jag brukar önska, men är den inte vårig, så säg.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin väska!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback