En lista är väl på tiden.

Ouh, back in Partille. Tillbaka i Partille. Är tillbaka både på engelska och svenska. Upptäcker att många webbshoppar har valt att bygga om idag. Hm..

I alla fall - hittade en lista hos Rar, och det var ett tag sedan man fyllde i en sådan. Och jag är rätt trött och har inte mycket annat för mig (; Så:

Favoritfilmer: Forrest Gump, Walk the Line och Dagboken
Favoritfärger: Rosa, grått, grönt och... vitt&svart. Hm.
Favoritdesigners: Oh. Är dålig på dessa namn, men många många.image969
Favoritämne: Svenska. Aaaaabsolut.
Favoritmodeller: Gemma Ward är grym, men sedan är det en som jag hela tiden envisas med att glömma namnet på... Cynthia någonting. Efternamn något på R?
Favoritstilikoner:  Lindsay Lohan, Tvillinarna Olsen, Chloe Sevigny, Nicole Richi och folket på stan.
Favorittidningar: Ouh, jag gillar många.
Favoritaffärer: Monki, Zara, H&M, Indiska... Också många.
Favoritcafé: Fröken Olsson är mysigt.
Favoritresmål: Hittills? Vart jag redan vart alltså? Rom, Gran Canaria och IoW (skall jag vara ärlig har jag inte vart på så mycket mer. Teneriffa också och lite sådana platser.)
Favoritböcker: Harry Potter, absolut. Alla kan författaren till de. Och... En dag i livet av Danielle Steel.
Favorit tv-program: Grey's Anatomy, Cityakuten, House, DHW, One Tree Hill... Hm, minns inte fler just nu.
Favoritjeans: Mina bleka grå.
Favoritmotion:  Springa, får jag nog (helt otippat) lov att säga.
Favoritsommartrend: Korta klänningar, korta shorts. Och slarvigt hår till det. Vita skjortor och stora vita t-shirts. Där har du sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback