Brända maränger

(:Det var minnsann handbollsturnering i skolan idag, och nja - vi kan väl säga att jag är typen som inte kan så mycket (läs:ingenting) om handboll. På lunchrasten blev det därför en trip till Triumfglass (mums! Hallonsorbet, citronsorbet och gräddvanilj...aah!). Efter detta kollade vi på vår något oseriösa klass spela några matcher, och sedan bar det av till Sofie. Studsmatta och brända maränger - det är min eftermiddag det.

Ny dusch hemma också, så superbäst. Var bara tvungen att kommentera den. Och en sak till att kommentera: nya numret av VR i brevlådan. Ris (eller i alla fall det närmaste man kan komma ris i detta sammanhanget) var väl att det inte var så mycket mode i detta numret. Istället var det dock mycket, mycket HÅRtips, och det uppskattas enormt vill jag lova. Bästa hårreportaget hittills i vår /ill och med bättre än Hairstyles tycker jag). Well, well.


UPPDATERAD: Jo, just det - STORT PLUS för vackra Katherine Heigle på omslaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback