Önskelista(obs! "önske..")

Om jag hade alla pengar i världen;


1. Klänning, Stella McCartney. Ca 4608 kronor 2. Klänningen kostar cirka 5981 kronor, och är gjord av PHILLIP LIM 3. Scarf, Matthew Williamson, ca 5895 kronor 4. klänning, Jill Stuart, ca 5771 kronor 5. kofta, Chloé, ca 4608 kronor 6. NOT RATIONAL har gjort denna rymliga väska som blir din för ungefär 4434 kronor 7. Denna underbara kornblå kappan kommer ifrån Cacharel och kostar ungefär 3645 kronor
 8. Sko, Christian Louboutin, cirka 3600:- 9. Skor, Christian Louboutin, ca. 2744,55 riksdaler 10. 2674 kronor är det ungefärliga priset på detta skärpet ifrån Derek Lam 11. Såklart har den älskvärda myströjan från Juicy Couture en plats i min ösnkelista. Kostar ungefär 1266 kronor. 12. 1267 kronor för denna nyckelknippa so kommer ifrån Miscina Cheap & Chic 13. Smock-dress ifrån Scoop. ca1260 kronor. 14.Jag vill verkligen ha detta såååååååååååååå mycket. Halsbandet från Kenneth Jay Lane. Skit att priset är hela 1126 kronor.Crap!15.Bedårande blus med roesett ifrån Marc by Marc Jacobs som kostar ca 1105 kronor.

Hmm...
Jo. För det är fredag, och då får man önska sig vad man vill. Så jag tog en sväng in på net-a-porter. Och fastnade för 15 riktigt snygga plagg. Jag har då rakt inte råd med dom, men man kanske skulle kunna hitta ett liknande budgetköp i de "vanliga" butikerna, eller så kanske man ger sig själv ett försök att slå sig ner för att tillexempel sy upp en liknande variant av någon av klänningarna?
Om jag hade dom här sakerna i min garderob, tro mig, du kan inte få en lyckligare Elisabeth.

Jag är nyfiken på vad ni tycker om plaggen, det är fredag hos er också, heller hur? SÅ är dte något ni önskar er av dessa underverk?

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej (: Jag har tänkt göra ungefär samma som dig .. Med plagg från Net-a-porter .. Jag bara liksom .. gillar det du hittar och du e asså typ min modeförebild .. Jag älskar din blogg o allt du skriver .. O jag älskar din stil :) Du blir nästa Ebba von Sydow ;

Postat av: Beth

åååh! Sketans vad glad jag blev nu, du lös precis upp hela min dag. TAAACK!

2006-09-15 @ 19:58:32
URL: http://bettebett.blogg.se
Postat av: Lolita

åh habegär ! :)

2006-09-15 @ 21:16:52
URL: http://lolita.blogg.se
Postat av: Kelly

Vill oxå ha ett jordgubbshalsband! :-) Fast ett vitt...

2006-09-15 @ 21:36:30
URL: http://www.shoppingdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback