Jobbar stenhårt

Nu har jag bara 8 "reportage" kvar av tidningen ( WAAAH, jag trodde det var färre faktiskt)
varav 1 är det bildreportage jag jobbat med mycket idag, så det går fort att bara sätta ihop!
De övriga går förhoppningsvis också fort, så jag räknar med att ha ut tidningen på utsedd tid;
imorgon kväll eller på måndag!
Jihu, vad glad jag blir.
Det känns verkligen på tiden att skicka ut den nu, och jag längtar som...
aa, jag vet inte vad på att få skicka ut den!

Nu har jag jobbat mellan 11 imorse fram tills nu,
med ett avbrott för att plugga lite till en grej jag skall lämna in till svenskan i veckan.
Så, nu skall jag välförtjänt slänga mig i soffan och titta på TV.
Puh.

Är du intresserad av att få PHASSION inhoppandes i din inbox ungefär varrannan- 3:e månad?
Vad PHASSION är? Jo just det ja, det är tidningen som jag skriver som berör att från inredning till musik och make-up samt en hel del mode. Dessutom består tidningen av många olika roliga reportage!
Känns den OK? Skicka ett mejl till mig och visa ditt intresse!
Prenumerationen är gratis.
E-mail:
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback