HIT OCH DIT

98761-50
Okej, förlåt. Har vart dålig på att blogga nu lite, känns det som.
Jobbar ju på tidningen. Idag har jag i och för sig inte gjort det...
känns som att jag behövde en paus, för att orka göra färdigt den.
Annars brukar det ju bli så att man jobbar stenhårt, och sedan tröttnar bara för man jobbar heeeeeela tiden. I alla fall för mig... och jag har tyvärr en heeeeeel del erfarenhet av det. Av att jobba för hårt, alltså.

Well, mer om det i själva tidningen....;) tror jag..

Så. Liten uppdatering nu då.
Mejlade Ebba idag för lite smakråd om min stora beslutsångest mellan skinnjackan/ ullkappan.
Svaret blev skinnjackan, och jo, jag satsar på det. Ändå vore det såå super att bara ha en ullkappa hängandes i garderoben. Om jag ändå hade den plånboken.... ;)

Också, mitt favorittjöt - både på och utanför bloggen.
Klänningen.
Well, imorgon kommer den uuut. iiiiih :)
lyckligast på jorden.
Fast... tänk om den sitter skitdåligt? Det vore ju självklart nu när jag längtat efter den i fleeeeeera veckor.
Hoppas.Hoppas.Hoppas.

Jaja, skriver jag för långa bloggar, så är det ingen som orkar läsa dom.
Haha, fakta. Suger att jag är dålig på att sluta skriva då.Jag vill ju alltid bara foooortsätta skriva.....

HADÄH


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du älskar ebba o sånt där,men..lyssna inte för mkt vad ebba säger^^liksom..om du vill köpa ullkappan:Dså köp ullkappan:Deller om det e nåt annat plagg liksom^^:)det här vara bara en liten kommentar..jag hackar inget eller nåt sånt på dej,för din blogg e jättebra:D

2006-09-04 @ 17:42:05
Postat av: Beth

Jo, jag är helt med dig på det :) Jag vill ha min egna stil liksom och så, men hade ¨sådan beslutsångest.. så jag var bara tvungen att fråga någon som inte svarade "men du är fin i båda" ;b Tack så mycket förresten!! Och ha det bäst!

Postat av: Markusruth

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-10-15 @ 11:27:21
URL: http://markusruth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback