Vardags(-tri-)stress

Förlåt för att jag är en så dålig bloggare för tillfället.
Som sagt hade jag tänkt att få lite lugn i ett par dagar,
men jag har inte ens kännt av det på håll hittills.
PWAH. Nästa vecka är det matteprov också,
något som verkligen inte kommer att funka för mig. Jag vet det.
Det är spanskaprov nästa tisdag också - hoppas på det i alla fall ( jag gillar ju spanska, kan det inte få synas på betygen?).
Efter spanskaprovet åker vi till gymnasiemässan.
Skall kolla lite på Lerums journalistik-media program,
men funkar inte matten kanske jag borde kolla på IV?
Aaaaaaah, jag blir galen.
Gymnasieval, prov, läxor, tandläkaren(var där idag, och pratade om min tand-framtid. jag vill inte ens prata om det.) ...
Kommer jag klara detta året?

I vår kommer ju Nationella också... :7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback