Var...

klipper man sig i Partille? vi har upp i furulund också har vi La Widé nere på allum. Men själv klipper jag mig inne i stan. På Odinsplantsen, salong loccomo.
äter man på restaurang i Partille? Jag tror det ligger en restaurang vid tågplats-grejsen. Annars har vi inte mer än paprika, max och mc dondals typ här. Stan ligger ju bara 10 minuter med buss iväg, så det gör inte så mycket.
shoppar man i Partille?
Allum. . eller så tar man 515 in till stan. Går på 10-15 min.
fikar man i Partille? Mamma Mia, paprika.. ja. Thats about it, ungefär. Men vi har som sagt göteborg... (börjat känna mig tjôtig).
handlar en fattig student mat i Partille? ICA, Tempo eller Willys är valmöjligheterna.

Hittade listan hos..: Legally Blonde

Kopiera gärna och lägg en kommentar att du tagit den, så jag kan läsa om din stad!

Kommentarer
Postat av: Camilla

kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback