NY LISTA

Det råder listmani på min blogg. Här är ytterligare en.

One three hill eller O.C:
One Tree Hill. Det är bara så genombra, även fast Mischa och Rachel har snyggaste stilen.
Ute- eller hemmakväll: Ute, I think. Hemma kan man vara resten av dygnet.
Sex eller mys: Ja-a, du. Hah.
Salt eller sött: Det varierar.
Lyx eller budget: Lyx till budgetpris, tack.
Sommar eller vinter: Aldrig i livet vinter. Sommaren är bäst helt enkelt. Ett långt lov, bästa vädret och slask finns inte. Vintern är det värsta som finns.
När är du Född: Augustibarn.
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Det beror på hur jag känner mig.
Favoritresturang: El Pescador i Gran Canaria, eller Amazing Thai på Heden / Göteborg.
Favoritfilm: Det är inte mycket som slår Forrest Gump, men favorit-films-förrådet fylls alltid på. Love Actually ligger högt på listan också ( delad förstaplats). Den är gullig och smart på samma gång.
Drömväska: Louis Vuitton Speedy. Eller Mulberry Bayswater. Och Chanel 2.55, och...
Har du barn: Hey, jag är 15 år.
Födelseort: jonsered.
Smeknamn: Tusen olika. T.ex: Beth, Bomb...
Favoritfärg: Hm, varierar men just nu; svart, röd, mörkgrön och vit.
Drömprins: Daniel Radcliffe ;) Haha, nja, vet inte. Det märker man väl när man ser han.
Har du varit kär: Kanske ;)
Favoritlåt : Just nu går det mycket Eva Cassidy( tack ellis, för tipset), men Bruce Springsteen, Kent och Billy Idol är gudar.
Maträtt: Italiensk, lätt som en plätt. Och då helst Carbonnara tillagat i Italien.
Godisrätt: Godis-"rätt"? Haha., ja-a. Så kan man ju uttrycka sig. Men mörk choklad.
Favoritresemål: Älskar Gran Canaria
Favoritblomma: Blåklocka
Tycker inte om: idioter ( och allt vad det innebär)
Senaste sjukhusvistelse: Hm, typ längesedan.
Favoritdricka: Mjölk. Komemr jag väl igång kan jag dricka upp ett helt 1½literspaket på max en kvart.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Apelsin-gul ( jag ångrar mig djupt - men jag valde när jag var 7 )
Vad gör du när du är uttråkad: Dator :/
Missbruk: Choklad.
Vän som bor längst från dig: Hedvig, sollentuna. typ.
Vad retar du dig mest på: att vintern kommer i januari och håller på till april.
Läggdags: Valfritt. Lägger mig helt olika från kväll till kväll.
Nagellack: Just nu rött, men gillar Mavalas obeskrivliga färg St. tropez.
Husdjur: Katten Ellen, hennes son Esset ( blandraser ). Hunden Enja ( ren labrador).
Skostorlek: 38-39.
Syskon: De små Erika och Ellinor ;>
Favorit pålägg: Philadelphia, salami.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Rosa bandet, eller rädda barnen.
Vilket är det vackraste ordet: Varierar också. Skymning, inspiration och slag. Men det vackraste är alltid ( så ovanligt? ) andetag.
Bästa bok du läst: En gång i livet ; Danielle Steel. En shopaholics bekännelser; Sophie Kinsella. Stenhuggaren; Camilla Läckberg. Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket; Gunnar Ardelius
Är du Internetberoende: Sort of.
Favoritparfym: Amour by Kenzo är stort vill ha.
Gillar du snö: Jag hatar snö. Typ.
När köpte du något åt dig själv sist: Jag köpte klick igår. Den ingår inte i mitt shopping celibat efter som priset ligger på femkronan.
Vilken är din bästa egenskap: Inte självisk och har humor.
Senaste pojkvännen: N.o.t. .i.n. .y.o.u.r. .b.u.i.s.s.n.e.i.s.s
Vilken film såg du på bio senast: John Tucker Must Die.
Senaste köpta skiva: Jag köper typ inte skivor längre. Jag har typ aldrig köpt skivor till mig sj.
Studier eller jobb: Skolan och Eva Nette på sommar och lite extra.
Bästa kompis: Jag har många.
Innerstad eller liten ort: Jag gillar båda. Fart och fläkt i innerstad, och gemenskap och lugn i liten ort.
Favorit bloggar: Ebbas.
Nytt eller vintage: Nytt.

Kommentarer
Postat av: Lokerebecka

Enjoy your website very much. Good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback