Lista

Hittade denna lista hos Mimmi, verka askul :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...bandspelare. Betty pekar på en av dem, en kille med ett an-... ( från Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älsar dig så himla mycket av; Gunnar Ardelius)
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft, och därunder en gungande fåtölj.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Hm... Desperate Housewives igårkväll.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
15.45? AAAEEH. DEN ÄR 16.44 :D jag lovar! jag kollade inte, har inte kollat på klockan sedan jag slutade skolan ( 15.20) Ihi.
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Tuggar tuggummi.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För typ 10 minuter sedan, gick hem från skolan.
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Mimmis blogg.
8. Vad har du på dig?
Degbrallor ( förlåt, modegud ), och ett linne. Ink. underkläder ( men det är ju självklart ? )
9. Drömde du något inatt?
Nej, eller jo. Men inget jag minns.
10. När skrattade du senast?
Jadu...
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Gula tapeter, tavlor, fönster, termometer, fotografier...
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Hm, njet.
13. Vad tycker du om den här listan?
Småkul, sådär ;>
14. Vilken var den senaste film du såg?
Wimbledon med Kirsten Dunst i en av huvudrollerna, grymt bra.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Rejält med shopping, och massa resor, ett hus och den där poolen pappa planerar att bygga på baksidan om han någonsin skulle vinna på Lotto ;)
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Vem vet inte du, vem vet inte jag ;b
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag säger som Mimmi(med lite fröken Sverige känsla, men ändå...) ;Fred på jorden!
18. Tycker du om att dansa?
Oh nej,
19. George Bush?
Nej tack.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Pöjk; Nicolas? Jag vet inte. Flecka; Disa är grymt vackert, men det finns många fina flicknamn.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja :)
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Gommoran i Ottan, detta är Niles City....
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
A&L&L&A

Kommentarer
Postat av: Alankamilla

Great work,webmaster,nice design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback