Lista... igen.

Jag känner mig en gnutta beroende av listor,
är detta verkligen hälsosamt?
Jag borde egentligen fortsätta med garderoben,
men det är inte så mycket kläder kvar i den,
så jag slog mig ner och kollar igenom
Mimmis arkiv.
I listarkivet hittade jag denna...

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Håller på att börja gå in min nyinköpta kappa.
2. vad använder du just nu för skor? Jag använder ju flera.
3. favoritfärg på kläder? Basfägerna svart ,vitt och grått... Sedan matchar jag med andra färger från dag till dag vad som känns bra.
4. favoritmaterial på kläder? Öhm... Hm... Den var svår, faktiskt.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En klänning, tack.
6. favoritaffärer? H&M kommer alltid tillbaka, men det är klart man har tillfälliga favoriter(okej, de håller oftast i längden också...)
7. favoritmärke? Jane Norman

GREJER
vad har du för:
2. plånbok? En brun underbar, jag älskar den.
3. smycken? Jag har många smycken.
4. solglasögon? Ett par Jane Norman-brillor. Me Likey.
5. nagellack? Jag målar naglarna hela tiden, jag lovar. Just nu är jag klädd i ett lila lack som jag fyndade i våras.
6. mp3? Någon Denver... eller något.
7. mobil? LG U300

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? Fickspegel.
b) handväska eller liknande just nu? Oj, där finns det mycket... Haha. Mp3, mobil, plånbok, nagellack, nagelfil, läppglans, vaseline, smink...
2. vad är du beroende av? Listor?
3. vilken sorts lipsyl använder du? Vaseline funkar. Annars Dove.
4. vad tror du på? Vaddå tror på?
5. vad köpte du senast? Kappa, klänning, kofta...
6. har du nåt husdjur? Oh ja. Jag lever i ett zoo ( och jag älskar det ).
7. vad bor du i? En sutterängvilla (stavas det så). Gröna och vita väggar. Stor trädgård. Skorsten. Skogstomt. Svart tak. Och jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet hur det är, är också en sucker för listor men det är så kul!

2006-10-15 @ 16:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback