Happy Halloween

Vi börjar väl med att säga Happy Halloween idag!
För att fira extra har jag dagen till ära bytt ut läppstiftet som bild, och istället googlat fram en lagom halloween-ig bild.
Vädret tillåter ju inte direkt bus eller godis (och ärligt talat så känner jag inte för det heller... dels beroende på ålder (; haha ) så man kanske skulle åka ner till ICA och köpa sig själv lite gott.

Vad finns det mer att säga? Regnet öser ner ute, och det skulle inte förvåna mig om vi snart hade strand-tomt. Vi hörs!

P.S. Alla har redan hört det men;
Ryan och Reese skall skiljas. Kommentar?


Kommentarer
Postat av: julia

neej ska dem? nu gråter jag ju. de verkade ju vara de perekta paret. buhuuu

2006-10-31 @ 13:09:38
Postat av: Williamronja

many thanks for your dedications to this world


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback