-Hej, du är sämst. (skulle du göra bättre ifrån dig nu?)

Mår inte bra idag heller.
Illamående på alla håll och kanter, varför får alltid jag allt på en gåååång?
Suck.


Sedan blir jag så sur när jag läser om alla sorters påhopp som
nu förekommer mot
Carolina Gynning.
Jag tror hon försöker göra något seriöst här nu,
och så trycker alla bara ner henne.
Usch.

Speciellt arg blir jag när det är Ekvall som kommer med påhopp.
Han gör definitivt sämre TV än Gynning enligt mig.
Hans jedra (ursäkta ordvalet) springa-runt-och-berätta-det-som-alla-redan-sett-reportage
från förra hockey-säsongen var bara skitdåliga.

Det är sanningen.

Låt bara Gynning vara när hon försöker. (..om ni måste prata till/om henne - peppa henne i så fall om ni vill ha en bättre prestation).

Uh. Ibland blir jag arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback