Vad - När - Hur?

Jo. Jag har kommit in i ytterligare en bloggsvacka. Känns som att de kommer oftare och oftare nu. Beror kanske på allt... "hm-hur-skall-jag-uttrycka-mig" (får jag väl kalla det då). Eller dels på grund av det (man tappar lusten - jo), dels på grund av skolan och dels på grund av att den enda som händer just nu här i Partille är väl att det regnar.

Vad händer då resten av veckan? (så ni vet ifall jag inte bloggar då också);

  • Tisdag (ikväll).  Hemkunskaps-läxa samt Arbete och Ekonomi-arbete skall inläras. Ugly Betty och Greys Anatomy skall ses. Allum skall eventuellt besökas. Det räcker?
  • Onsdag. Arbete- och Ekonomi - förhör samt buggkurs i skolan. Hem och äta. Till kåsjön för nattorientering. Top Model.
  • Torsdag. Tandläkaren - igen. Hemkunskaps-förhör. Inte en aning (blogg-tid?)
  • Fredag. Biograf Bergakungen öppnar i stan. Får man tid och hinner (innan det blir fullbokat) kanske man skulle se Marie Antoinette eller You,Me &Dupree eller någon annan nyligen uppkommen film? Hm. Fredagar är ändå alltid fredagar i slutändan, varken man hade något planerat eller inte innan.

Usch. Jag känner mig hemsk. Vad är detta för stressigt liv jag lever?


Kommentarer
Postat av: Bredekristina

Excellent site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback