Vad du kan hitta på ett varuhus med 100 butiker.

Så, vad hittade jagallum då? Jodå, det blev ett par presenter...
Min pappa och min morfar har ju inte för vana att läsa min blogg precis,
men jag tar ändå det säkra före det osäkra och låter er veta när presenterna är utdelade.

Fick syn på en hel del själv också. Har ju inte alls lagt mycket tid på shopping, mode och kläder/accessoarer den senaste tiden, men nu tog jag igen en del av det i alla fall.
Såg bland annat att Bianco hade fått in en misstänkt liknande sko som den Din sko säljer... hm..

Dessutom tittade jag på rökelse; det är ju så mysigt! När jag stod där med ett paket i handen fanns ändå mammas röst i bakhuvudet "den lukten går ju aldrig bort". Uh. Det gör den visst!
I en av hyllorna inne på indiska (som jag börjar fatta tycke för igen efter en lång period av hat), hade de dessutom den mest pefekta väskan för mig. Stor, i naturliga färger och en lite annorlunda från alla skinnväskor(som jag redan har 1000 av)... Mm, man fick syn på en massa jul-önskingar.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback