Tjejsnack

Djur
· Har du några husdjur? Ellen(katt), Esset(katt, Ellens son) och Enja (hund).
· Vad har du haft för husdjur? Fåglar, fiskar, katter och hund.
· Vad hette ditt första husdjur? Enok (undulat, som senare visade sig vara av det kvinnliga könet)
· Vad har du alltid velat ha för djur? Jag är katt- och hund-människa. Så jag är relativt nöjd... men en kossa/kalv skulle inte vara helt fel. De är ju så söööta.
· Om du fick vara ett djur i ditt nästa liv, vad skulle du då vara? Katt, tror jag. Eller hund. Eller ko (; hah. Nej, men de är ett så lugnt liv. Vilket jag tror jag kommer ha stort behov av efter att detta livet är klart.

Tjejsnack.

Kommentarer
Postat av: Arnhelen

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

Postat av: Arnhelen

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-03-25 @ 17:06:35
URL: http://arnhelen.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback