Teater

Teatern.. Hm, vad säger man om den? Det var verkligen en av de mest mysko.. pjäser jag någonsin sett. I hela teatern var det bara en skådespelare som medverkade och hela alltihop gick ut på att hon skulle få så många utbrott och vara så arg som möjligt. Det hade inte förvånat mig om hon hade stampat sönder den stackars scenen.
Dessutom satt mina vännor i andra delen av hela salen, så jag satt där och såg -hm- bortkommen ut all by my own. Jag säger ingenting mer om placering och.. Ja.

Resten av skoldagen har jag, Sofie, Sofia och lite granna Johanna spenderat nere på allum mestadels men också lucia-övning och NO-lektion. Nu skall jag äta. Och sedan skall jag..
 - Nej, som vanligt vet jag inte vad som händer.

Kommentarer
Postat av: EmmaMarielle

Haha, den teatern låter ju underbart kul ^^

Postat av: Torrachel

Very good guestbook. Interesting!

2009-09-30 @ 11:00:01
URL: http://torrachel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback