Svenska akademien stavar minsann också fel.

98761-232Jag älskade senaste numret av Vecko Revyn.
Hela det där jul-klappar-reportaget var ju helt outstanding.
Ni som inte köpt det ännu - spring och köp!

Själv skall jag strax hoppa in i duschen,
kanske fundera på hur jag får svenska akademien att ändra så de stavar Elisabeth rätt i namnsdagskalendern. Jag funderar på att ringa Morgongänget och säga till Ingemar att han skall säga till sin pappa... hm. Långsökt? Och någonting som jag mycket väl skulle kunna göra för den personen jag är,
men någonting som skulle få min omgivning att studsa till takhöjd för att jag alltid gör som jag vill(när jag inte alltid borde?)

Sedan måste jag jobba på mitt svenskaarbete så det blir relativt klart. Men jag får ju inga svar på mina mejl (svar som jag behöver. Argh).

Nej. End of discussion. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback