Stjärnfallet

Jo, jag var uppe när det skulle vara stjärnfall inatt. Jag såg bara en stjärna falla innan jag var påväg att ramla ihop av trötthet, men det var ändp vackert att se hela himlen med massa stjärnor eller kometer och så.

Det måste i alla fall sett sjukt ut när fem pers och en hund står helt odiskret på vårt berg utanför huset och kollar upp mot himlen. Det är som pappa sa att det säkert skulle låtit hos någon om någon hade sett oss:

- Det finns visst spöken! Jag har sett dem, de står på ett berg och kollar på himlen.

Kommentarer
Postat av: sandra

aw. jag var också uppe, det var inte stjärnklart & jag såg ingen stjärna falla :(

Postat av: sandra

aw. jag var också uppe, det var inte stjärnklart & jag såg ingen stjärna falla :(

2006-11-19 @ 15:14:19
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback