Phassion comeback!

98761-193Nej, nu är det dags att sätta igång med PHASSION igen.
Egentligen tänkte jag ju börja med nästa nummer direkt efter det som kom ut för en månad sedan,
men jag orkade helt enkelt inte - och jag vill ju inte att det skall verka framkrystat.

Nu har jag dock samlat inspiration i en hel månad,
och ser fram emot att göra detta numret jättemycket!
Det var ett par stycken som kunde (på efterfrågan) hjälpa till med detta numret,
men nu är det helomlagt ungefär.. så än så länge så är jag tacksam som det är!
Jag kommer dock ändå (helt och hållet slumpmässigt) skicka ut lite grejer till er prenumeranter,
så ni kommer ändå att få delta i tidningens utformning - fast nu helt utan anstängning... (nåja, nästan).

Du får redan nu en tjuvtitt på hur framsidan kommer att se ut,
men ni som följer min blogg vet redan att man aldrig vet hur detta kan ändra sig.
På framsidan är min lillasyster Erika och hennes kompis Susanna (som du även kommer att kunna läsa mer om i självaste numret!).

NU: Arbete med tidningen!

På framsidan;
»Välkommen till mitt liv
»Upp och Hoppa! Phassion visar bästa morgonjympan.
»MODE! 10 färger!
»Tjuvtitt på vårmodet.
»PHASSIONS CHECKLISTA.
»GOD JUL! (Pyssel. Nödklapparna. Snygg på julafton.) Du får en kalender för 2007!





Är du intresserad av att få PHASSION inhoppandes i din inbox ungefär varrannan- 3:e månad?
Vad PHASSION är? Jo just det ja, det är tidningen som jag skriver som berör att från inredning till musik och make-up samt en hel del mode. Dessutom består tidningen av många olika roliga reportage!
Känns den OK? Skicka ett mejl till mig och visa ditt intresse!
Prenumerationen är gratis.
E-mail:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: glödhet

vad kul att du gör en egen tidning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback