Nervositet och skriverier

Uuuh. Varför skall jag vara så här nervös?
Jag har ju jobbat förrut.
...men ååh. Något kommer säkert gå fel.
Jag är helt hypernervös inför dagens arbetsdag.

Dels på grund av detta, del pga PHASSION, dels pga av Hockeyn ikväll...
så kommer jag nog inte att blogga så mycket idag.
Men jag skall försöka.

Jag kan ju uppdatera er lite om PHASSION då,
för att gottgöra er med att jag har lagt den i andrahand ett tag...
I det kommande numret kommer du kunna läsa om massa julpyssel,
få dig en tjuvtitt på vårmodet, läsa en "intervju" från ett glatt kompispar samt se bilder från en photoshoot de gick igenom till nästa nummer... Med mycket mycket mer!
Numret kommer att bestå av 56 sidor,
och jag hoppas bli klar så snart som möjligt!



Är du intresserad av att få PHASSION inhoppandes i din inbox ungefär varrannan- 3:e månad?
Vad PHASSION är? Jo just det ja, det är tidningen som jag skriver som berör att från inredning till musik och make-up samt en hel del mode. Dessutom består tidningen av många olika roliga reportage!
Känns den OK? Skicka ett mejl till mig och visa ditt intresse!
Prenumerationen är gratis.
E-mail:
[email protected]

Kommentarer
Postat av: julia

vad är det du jobbar med?

2006-11-02 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback