här står det egentligen inget. bortsopat.

Det är så sjuuukt rent här hemma så jag vet inte riktigt vad jag skall göra. Ellinor stannade också hemma ifrån skolan idag.. någon sjukdom.. så vi har städat så långsamt - men hey - det blev färdigt kan jag lova.
Det finns inte ett dammkorn, och det är helt... rent.
Jag är rastlös.

By the way. Det roligaste som hänt mig idag (haha, jo - när man är hemma en heldag lider man av tråkigheter, och det blir tyvärr inte skojjigare än såhär);
Jag sitter ner framför datorn och skall precis sätta mig ner för att blogga. Telefonen ringer och av ren reflex svarar jag på andra signalen. Samtalet varar i ca. 1 minut.
Kul? - Jo, som ni kanske minns kan jag inte prata (p.g.a nyinsatt tandställning i gommen) och det jag fick framsluddrat fick jag repetera ett antal gånger innan personen i andra luren fattade vad jag sa. Jag ville bara dra ur telefon-sladden. JAG ÄR JU FÖR I --------- FÖDD TILL ATT PRATA. Vad gör man när man inte kan göra vad man är född till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback