Goder afton, Goder afton..

Nu skall jag julpynta mitt rum. Det är dags nu. Jag har gått och dratt på det sedan höst-lovet, men nu kan jag inte hålla mig mer. Pepparkakor, julmust, julkola, tomteskum i affärerna, lucia-övning i skolan - och julpyntet hemma.
Allt åker väl inte upp idag, det ligger ju på vinden.
Men en del (av resten) åker väl upp om 2 veckor, en del om 3 och om 4½ vecka ungefär är väl allt uppe.

Det enda jag önskar mig nu är att regnet övegår till snöfall. Jag är nog inte ensam om det?


Kommentarer
Postat av: glödhet

åhh.. vad mysigt!

Postat av: amanda

Nej , absolut inte .. fy vad mysigt . Vill ha vinter och kyla ( ännu mera ) . Jättehärlig blogg förresten. En av mina nya favoriter :)

2006-11-21 @ 21:04:52
URL: http://amandanilssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback