Apple&fig

Jag klämmer in en blogg här på kvällen också. Min dag har bestått av skola,skola,skola och svenska-arbete,svenska-arbete,svenska-arbete. Blev färdigt 20.40, tryckte i mig lite yoghurt och all bran apple&fig (mums), och sedan var det bara top model avsnittet kvar.
Upptäcker till min stora förskräckelse att de utökat de f.d 2 reklampauserna till 3!
Hey, U.S.A är nice på många sätt - men vi behöcer ju inte börja med att efterhärma deras sämsta vanor (till exempel då att klämma in reklam var 5:e minut).

Nu är jag stolt över att ha blivit klar med mitt skolarbete. Belöning; en dusch och förhoppningsvis en god natts sömn.

Kommentarer
Postat av: emma

haha, det kommer säkert bli så i framtiden. Reklam var 5:e minut, så kommer alla oftast är en timme bli på två timmar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback