Vill-ha-lista

98761-328
Jag känner mig väldigt vårig/somrig i min stil nu. Beror detta på attvädret har velat för länge? Kanske?

Over-knee med knapp detalj från Ellos ♥ Grymt söta, och jag älskar knappdetaljen!

Väska med "markerad midja" från Burberry ♥ Lagom stor och snygg design.Burberry visar varför de är ett av mina favoritmärken.

Grön klänning med rosettdetalj, markerad midja och fickor från Vera Wang Lavender ♥ Den här vill jag ha på mig på både julavslutningen, julafton och nyår. Fantastisk!

Guldpumps från Din Sko ♥ Det har kommit och gått många modeller av Jessica-Simpson skon, men detta är nog den snyggaste budget-modellen jag sett hittills. Och i guld dessutom!

Vit klänning, med knapp-detaljer på ryggen från 3.1 Phillip Lim ♥ En sådan här kreation vill jag ha i min närhet till sommaren. Eller rättare sagt. En sådan här underbar klänning vill jag gå klädd i hela nästa sommarlov.

Kilklackar från Laura Clement(la redoute) ♥ Självklart skall ett par kilklackar vara med! Och vad passar då inte bättre än dessa söta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback