Vad skall du göra på jullovet?

Har spenderat senaste 40- 50 minutrarna till att skriva en bokrecension på boken "Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket". När frågan kom upp vilken bok jag skulle skriva om var denna debutroman av Gunnar Ardelius självklar. Ni som inte läst den ännu bör göra det snarast möjligt. Är inte julllovet ett ypperligt tillfälle?

Det är taco-fredag idag (cityakuten-måndag, TV-tisdag, piano-onsdag, tandläkar-torsdag...) men utan taco. Mamma är iväg, och detta resulterar alltid i - just det - ingen tacos. Istället blir det väl revbensspjäll, räkor, grillad kycklig, BLT eller något annat gott. Jag är hungrig. Rejält hungrig.

Kommentarer
Postat av: Ellis mår illa

Uhh..är det bara jag som Inte gillar taco? Jo taco utan köttfärs är gott men med..Jag tror jag håller på att bli vegtarian:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback