Två fanskap och ett val

Regnet fullkomligt öser ner ute och jag är inte lika säker på om jag vill ner och shoppa längre. Sure, allt är inomhus - men man skall ta sig härifrån (dvs. datorn) till busshållplatsen (en sträcka på ca. 300-450 m.), och där också stå och vänta på det ständigt försenade bussfanskapet (ursäkta ordvalet, men that's the way it is).
Men egentligen vill jag inte klaga, för det här är tusen gånger bättre om det skulle snöa. Jag vill verkligen, verkligen inte ha någon snö. Snö skall det vara innan och typ två dagar efter julafton. Sedan skall den typen av väder ha gjort sitt för året. Men alltid så börjar snön istället komma två dagar efter julafton, och håller i sig till början av maj. Det är också rent fanskap (jag är inte så arg som jag låter, haha).

Njet. Jag måste ta mig härifrån på något sätt, så antingen blir det väl shopping anyway. Eller så... ja, shit the same, den som lever får se. Abrazos

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev det någe shopping?

2006-12-31 @ 13:19:51
Postat av: Beth

Re Anonym: Nej, tyvärr... Jag stannade hemma. Sparar mig till klänningen på H&M's startsida. Och vädret var som sagt inte spec. lockande.

Postat av: Anonym

okej! gott nytt år på dig! :) hoppas du fortsätter blogga lika bra i minst ett år till! :)

2007-01-01 @ 02:24:52
Postat av: Roadbattlestargalacticaclassic

love the web site lots of luck love to see more poems


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback