Tjejsnack - musik

· Lyssnar du ofta på musik? Självklart. Dag ut och dag in.
· Vilken/vad är din favorit inom musik? (Artist, skiva, mp3, musikstil, vad som helst!)
Artist: Hm, allt ifrån Billy Idol och så till JT och så vidare. Beror helt på humör. By Heart och Bruce Springsteen går dock alltid hem.
Skiva: Lyssnar inte på speciella skivor, utan gott och blandat helt enkelt. Men Vapen och Ammunition från Kent håller fortfarande. Och Futuresex/lovesound är bäst med JT.
· Sjunger du eller spelar du något instrument, och i så fall vad? Piano. Och så går jag i skola med musikprofil, så vi spelar väl det mesta.
· Om du har träffat någon artist, vilken/vilka? (Gärna foto på dig tillsammans med artisten om det finns.) Inte många, men några få. Men, det viktigaste i mitt liv är inte att träffa kända personer
· Om du fick vara vilken artist som helst, vem skulle du vara då? Hm. Någon som verkar ha sjukt kul. Haha, Robert Wells? Han har med så mycket roliga filurer på Rhapsody (vad jag har hört). Nej,men jag säger Lily Allen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback