This day so far (so good?)

Jisses vad dagarna går fort just nu. Allt skall in i sista minuten,
och dessutom kantas detta av Lucia (som i och för sig "gjort sitt" idag).
Nu är det i alla fall inte jättemycket kvar, så lite bloggning får ta ut sin rätt.

By the way - det är massor som erbjudit sig att hjälpa till med PHASSION.
Tyvärr så finns det inte en chans på miljonen att den kommer att bli färdig tills innan jul.
Jag kommer dock tänka på er om ni fortfarande är intresserade när jag kör igång med nästa nummer.
De sidor jag gjort ur detta nummer kommer jag antagligen inte att kasta bara sådär, utan kanske läggs de ut här på bloggen?

NU - Vecko Revyn som droppade ner i brevlådan igår.

P.S.
Japp, jag bor i Partille - ett av de områden som blivit mest drabbade av regnovädret. Frågor får såklart ställas. Ha det superduper!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag tänkte precis läsa min veckorevyn jag med :)

Postat av: Mikaeldiana

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2009-06-23 @ 07:35:09
URL: http://mikaeldiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback