Känn på den.

När jag kom hem från djuraffären, så låg Vecko Revyn i brevlådan. Vilket härligt omslag på idol-Felicia först och främst! Och sedan var inte innehållet något att klaga över alls heller...
Jag fick också ögonskuggan (som egentligen skulle kommit med förra numret), och nej - inget att klaga på. Perfekt!

Just nu är det julbak som gäller, knäcken stelnar just nu. Den var jag dock inte med och gjorde, eftersom det bara är krångligt och jag inte kan äta den sedan ändå (tandställning, tandställning). Sedan skall vi göra något Corn Flakes-godis, och sedan... Mintkyssar. Gud så gott.
Imorgon kommer farmor och då skall vi göra marsipan- figurer också.
Love Actually- soundtacket går varm på stereon. Det är jul.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, har du fått en ny VR ? Måste checka min brevlåda oxå.. ! :D

Postat av: Ellis

Verkligen fina presenter VR skickar ut, till skillnad från typ Frida.crap alltihop.

2006-12-22 @ 18:14:01
URL: http://ellisellis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback