Kan du gissa mitt modemåste i vinter?

Hittade en gammal stil-lista i hotspots arkiv.

MIN KLÄDSTIL: En salig blandning av gammalt och nytt, budget och dyrare.  Mer 60-tal än 50-tal. Stuprör och en blandning av egen stil och vad man hittar i trend-butikerna.
MINA FAVORITDESIGNERS/MÄRKEN: Märken är inte det viktigaste, men är alltid kul. Chloé och Jane Norman ligger bra till på min lista, och Burberry London. Hm. Vad kan man säga? Jag gillar en blandning av det mesta. Till fots gillar jag dock KORS bäst, men har inget därifrån själv (liksom ifrån Chloé).
KLÄDBUDGET VARJE MÅNAD: Olika beroende på årstider, och omständigheter. Allt mellan hundralappar och tusenlappar.
MIN STILIKON: Jag har sagt att jag inte skall tjöta mer men Cecilia B. Johnson och Elin Klings stilar är så i min smak. Nicole Richie, och Ashley Olsen går såklart också hem.
MITT MODEMÅSTE I VINTER: Over-knees.
MIN VÄRSTA MODEMISS: Jag kommer ihåg när jag gick i 1:an och jag fick precis vad jag önskat mig i födelsedagspresent; ett par jättestretchiga tights med det mesta udda mönstrer i en blanding av rött, svart och lila jag någonsin sett. De användes så här senare sätt alldeles för mycket. Men vid användadets period så var de inte alls så bad som jag ser på det nu.
MITT VÄRSTA KLÄDMINNE: Inte en aning. Hur mycket jag än klurar kan jag inte komma på något.
MITT BÄSTA KÖP: Hm. Kommer nya bästa köp hela tiden, jag kans inte bestämma mig.
MITT SÄMSTA KÖP: Öh. Jag vet inte där heller, gillar inte sådana här frågor eftersom de är så kenpiga... (;
MITT FAVORITPLAGG: Oj, måste nog svara någon av mina favvokoftor
MINA FAVORITSKOR: Paljettisarna (de pensionerade) och espadrillerna.
MINA FAVORITJEANS: Ett par drygt 1 år gamla. Var från början svarta, men har nu antagit en grå ton. Men inte alltför illa det, jag trivs i dem!
MITT DYRASTE PLAGG: Ujuj.. Jag säger som Hotspot själ hade svarat på denna frågan; "Man förtränger så lätt". Men jag kan ju säga att det inte når några högre höjder än sålänge. Jag är ju bara 15, trots allt.
MITT SMYCKESSKRIN: Jaa. Smycken för alla humör occh tillfällen, men ändå långt ifrån fullt. Ett smyckeskrin kan liksom en garderob aldrig bli överfull enligt min mening!

Kommentarer
Postat av: Ellis är go och gla`

Sjukt skojj lista! Måste kopiera sen, fast...listor är sjukt roliga att fylla i men Kan( inte i det här fallet) vara det tråkigaste som finns att läsa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback