Julen är här

Da'n före da'n före doppareda'n är här. Andas in den... höstiga (?) luften och känns känslan av julen.
Nej, slut på ironi. Det är jul oavsett väder. Härligt och förståndigt.
Skall snart åka iväg och köpa julklappar till Ellen, Esset och Enja. Har inte en aning om vad jag skall ge dem ännu, men det är ju inte svårast att köpa klappar till djur precis..

När jag ändå är igång med att lägga ut bilder på mina djur,
lägger jag ut två på Esset och mig från i somras också.
Världens mest knepiga katt, men han är ju bland de två sötaste också.
98761-33398761-332
(Jag har inget smink där, men... Shit the same?)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Aw, jag har också en katt :) Söta små djur ! ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback