Invigning; julen

Okej, vi dagen har inte haft världens bästa julmarknads-väder... Men - jag tänker inte klaga en sekund.
Det var urmysigt, och jag kände verkligen julen som en andra hud över mig. Julmusik, mysiga stugor och en himla massa hantverkare och du har Nääs julmarknad.
Jag sa till familjen att detta skulle bli en tradition - att åka dit varje år. Familjen sa ja.

1 stycken julklapp köptes, och 3 strutar med julgodis (mintkyssar, apelsinchoklad och marmelad). Och så fick man klapp av jultomten såklart; en fin krok. Perfekt för smyckena!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jaag vill också gå på Nääs Julmarknad .. SÅ MYSIGT DET ÄÄÄR .. {l.

Postat av: Ellis

Åh jag vill oxå gå på julmarknad! Fick precis reda på att skövdes julmarknad var Förra helgen.Hur dum får man var? har gått och längtat och så bara..nehe.

2006-12-02 @ 16:55:31
URL: http://ellisellis.webblogg.se
Postat av: Olejeanette

Great page I will be a return visitor!

2010-05-19 @ 09:28:43
URL: http://olejeanette.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback