Hög luftfuktighet i blåst

Vädret var väl inget att hurra för idag. Solen gick aldrig upp (som vanligt i och för sig), och det har fullkomligt öst ner regn hela dagen. Eller - man kan byta ut ordet öst mot bara överhög luftfuktighet i blåst. För luften har inte haft en torr punkt, och inte mycket landar tillslut på marken. Det bara yr omkring, så att försöka skydda sig med paraflax kan bara klassas som en totoal katastrof.
En extra hemskhet är att mitt i allt hemskt vatten var att när jag gick där, så tänkte jag bara vad julmysigt det ändå var. Jag fick alltså julkänslor mitt i detta kaos.
(Kan i och för sig bero på alla mysljus, adventsljusstakar, julstjärnor och så vidare + att det redan börjat skymma. Men hemskt var det i alla fall.)

Syster sitter och kollar på Sunes jul. Man kan ju inte låta bli att småfnissa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara så att du vet, låten på Ellis blogg heter Augustana-Boston. För jag tror inte att hon vet vad den heter, hehe.

Postat av: Anonym

Sunes Jul äger allt och alla!
Världens bästa julkalender, helt klart!
I December tar jag fram den och kollar på den hur många gånger som helst!! :D

2006-12-05 @ 19:13:54
Postat av: Louise

Sunes jul ägoer (:

2006-12-06 @ 14:19:27
URL: http://strawberrysuccess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback