Freeport

Det är någon (alltid med olika namn) som skickat en himla massa kommentarer till mig, som innehåller ett url till något (har vart olika adresser också). Jag skulle uppskatta om den/de här personerna slutade med detta, för jag kollar inte länkarna (och tänker inte göra det heller) och tar ändå bara bort dom så fort jag ser dem. Onödigt att skicka dessa kommentarer alltså.

Det blev ju inte så mycket bloggande igår, av en massa anledningar. Jag var på
allum och i stan fram till runt 17, och efter det så blev det inte riktigt tillfälle att blogga heller. Och jag är ledsen, men det blir ev. inte så mycket bloggning idag heller. Skall till freeport, och sedan får jag se vad som händer. Är trött på att sitta inne i alla fall, så antingen blir det väl mer shopping därefter också, eller så är jag bara ute. Ja, jag får se... Tjenahejsan sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback