En utskällning till... Beth.

98761-279Jag blir så arg på mig själv när jag åtar mig uppdrag och tidsfördriv som jag i sjävla verket inte har tid med. Dessutom gör jag det HELA tiden. Jag är vad en släkting kallar en "starter" - en person som verkligen (!) är jättebra på att starta upp saker, men startar upp så mycket så man inte får tid att avsluta diverse ting.
PHASSION har råkat bli offer för mina "starter"-symptom i sammarbete med skolarbete och termins-slut... samt julstress. Jag hade planerat värsta mysiga numret, men nu vet jag inte hur det blir. Det är meningen att det skall komma ut om 2 veckor, men hallå? Jag har typ 40 sidor kvar att göra - och det är inte det enklaste. Medhjälpare skulle vara oh så snällt just nu, men jag vet fortfarande inte om jag skulle hinna.
AH, jag blir galen på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har själv varit sugen att starta en tidning, men det blir inte av... jag kanske kan hälpa dig istället?
Hör av dig till min blogg så kan du få min MSN.

Postat av: Louise

Jag hjälper mer än gärna till! (: Hojta bara till! (:

2006-12-04 @ 16:32:31
URL: http://strawberrysuccess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback