Årligen

5 saker jag skäms för:
♥Att jag ibland låter mitt dåliga humör ta över och förändra hela dagar.
♥Att jag inte har tillräckligt med tålamod, ibland.
♥IBLAND - min glögg som långsamt växer fram medan jag skruvar isär min överkäke. Men, den är något jag bara skall ha under en kort period, så jag får väl helt enkelt se till att inte klaga.
♥Mina ibland mycket udda ordval (;
... NEJ - jag skall inte klaga. Om jag skall vara ärlig skäms jag inte så mycket över de saker jag skrivit här ovan heller, jag är jag helt enkelt.

5 saker jag vill göra nästa år:
♥ Åka på en till språkresa (detta VET jag inte kommer hända)
♥ resa till Rom
♥ Jag vill att sommaren skall vara extra lång.
♥ Jag vill att gymnasie-starten skall gå bra.
♥ Åka någonstans med mina kompisar.

5 saker jag gjort detta året som jag aldrig kommer glömma:
♥ Språkresan till IoW
♥ När jag SMS:ade alla vänner precis efter tolvslaget.
♥ Frihamnen- kvällen
♥ En sommarkväll när vi var på Slängerumpan med sommar-grannarna (det är ett namn på en ö)
♥ Kvällen då jag kom hem från IoW

Hittade denna hos Honeydew.

Kommentarer
Postat av: emma

En extra lång sommar skulle inte jag tacka nej till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback