Allmän fakta: Beth

Tittar igenom Shopaholics härliga arkiv och hittar en lista jag missat.
Vad kan man säga?Kanske:
 - Inte länge till...

Namn: Beth (Elisabeth)
Hårfärg: Min naturliga hårfärg vet jag inte just nu, eftersom den förändrats en del sedan jag tonade håret, men jag tippar på ganska ljusbrun-guldblond. Men nu har jag lite blandat i och med att mitt hår håller på att växa ut sedan jag som sagt tonat det (för mycket).
Ögonfärg: Blågrå
Intressen: Blogga, skriva, läsa, pyssla, shoppa/mode/kläder/skor, måla, and so on...
I handväskan: Halstabletter, plånbok, någon tidning, pocketbok, smink (oftast bara mascara, kajal,läppglans och vaseline), anteckningsblogg, en bunt pennor, smycken, nagellack, och oftast ett par broschyrer som jag plockar på mig i förbifarten. Och ibland lite godis också...
Favoritidrott: Jag går inte i någon idrott, men det jag gillar mest är idrott - och då helst löpning eller längdshopp (som jag också tävlat i förrut).
Samlar på: Saker. Mer definition än så kan jag nog inte ge. Och så "samlar" jag på skor och väskor också, men egentligen ser jag inte det som samlarobjekt utan bara någonting jag inte kan få nog av.
Morgonpigg: Varierar.
Favoritmat: Asiatiskt och italienskt. Helst en pasta Carbonnara tilllagad i Italien. Annars går, som hos många andra, Taco hem hos mig med.
Välj en siffra: 19, how come?
Favoritdryck: Mjölk. Haha, nja. Bon Aqua Silver Citron är gott. Liksom mycket annat....
Beskriv dig själv: Tidspessimist, glad, skrattande, fräknig och inte rädd för att säga vad jag tycker.
Favoritsaker just nu:
Sak? Öhm. Jo, en ny mp3 jag fick typ nu. Inte superbra, men bättre än den förra jag hade.
Jag skulle vilja resa till: New York och Miami står högst på önskelistan. Men favoritplatserna i världen (Rom, Gran Canaria och London) går också bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback