A different kind of love (not?)

I admit. Jag har gått och blivit kär. I en riktig snygging. Eller snarare sötnos? En härlig filur, som jag ser är bäst på att krama om en i hela världen. Och jag tror att vi kanske kan bli tillsammans snart. Och jag tror vårt förhållande kommer att hålla åtminstone till augusti. Och sedan hittar vi tillbaka till varandra om ett år igen. Kanske.

Jag snackar om att jag gått och blivit kär i en klänning igen. Den som är på
H&M's startsida, den som kostar 398:, den som bara ser helt perfekt ut. Men vart jag än letar, så kan jag inte hitta den så jag kan köpa den. Så jag ber er, med hela mig - snälla, om ni vet hur/var jag kan få tag på denna. Länka, skriv butik, kom med ideér... Vad som helst! Den hade verkligen vart helt perfekt att ha.

98761-39098761-389
Bilderna är tagna med mobilen, och är därför helt åt skogen dåliga.
Men det är bara så ni ser någolunda vilken klänning det är jag menar.
Vad gör man inte, när man är... kär?

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag håller med, den är helt sjukt söt!

Postat av: Emelie

Den är riktigt fin!

2006-12-29 @ 20:06:17
URL: http://eminza.blogg.se
Postat av: ELLEN

jag är också heelt in lööve :)

2006-12-29 @ 21:47:44
URL: http://elleni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback