min väska är vänd upp och ner ;o

98761-34
för mig är det inte många saker som är så personligt som innehållet och valet av handväska.
Genom att vända någons handväska upp och ner, så kan du lätt se hur personen är.

Jag plockade ut och fixade kollage på NÅGRA av de saker jag förvarar i min handväska.

Så, hur dömer ni mig? (;

Numrerat;
1.
Min plånbok är köpt på outlet i potsmouth, och jag älskar den.
2. Fisherman's friend tuggummi mint. Jag var tvungen att köpa dom efter ett erbjudande 2 paket för 20 kronor på pressbyrån. och vad tycker jag då? jo, starka som-- men ok.
3. jag har ett i alla fall ganska stort kontrollbehov(okej, stort) , och jag älskar att skriva ner allt jag skall göra. Jag har två kalendrar än så länge över det kommande året i min handväska.
4. Det har stått så mycket hit o dit om Dove lippcare, så jag köpte mig ett. 2/3 tog slut på 2 dygn och den tredje delen bröts av. Jag är beroende av att ha något på läpparna hela tiden. Därför vilar det alltid 1 vaseline i min väska, numera också en dove lippcare och ofta också någon sorts läppglans jag fått med i någon tidning eller ngt.
5. Sprang förbi guldfynd och fick syn på en ny reklambilaga. Kastade i väskan och sprang vidare.
6. Min lillasyster Erikas pärlhalsband.
7. Min mobil är både trasig ochrepig numera, men jag har kommit fram till att efter allt så är den så fin så, och helt jedra ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback