godmorgon

98761-8
Imorgon kommer nya numret av vr ut :)Och på onsdag börjar skolan.. Hur faen hur skall detta året gå?
Men, en sak vet jag. Och det är att det kommer börja bra. Hedvig,Stina & Evelina kommer hit över helgen. Och det skall bli riktigt kul.

Idag känner jag ( som vanligt) för att shoppa, men liksom shoppa shoppa. Oh japp. Vi får väl se vad det blir som händer?

Jag uppdaterar nog ett antal gånger idag, börjar komma igång med bloggen lite nu. Vill bara att ni skall komma med i den också, ni läsare. Kommentera gärna, och mejla tips och sånt till mig som ni inte tycker är bra, som jag kan bättra ;
[email protected]
Jag blir bara glad om jag får reda på sakerna jag kan förbättra!!

Hoppas ni får en super dag :) HADÄH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback