Långt inlägg om små fynd.

Ny kl?nningPowerwalk i uppförsbacke, iklädd pumps - det, mina vänner, är något alldeles... speciellt (jag tänkte skriva "extra" för det låter bäst, men ångrade mig raskt). Jag har sprungit runt lite på 98761-871allum (övers: slösat på en del av de pengar jag inte köpte upp igår...) och bestämde mig för att promendera hem. Puh.

Det blev i alla fall 3 påsar. I den första låg de söta små armbanden från H&M's barnavdelning. Sjukt, galet, underbart söta. Jag fullkomligt älskar dem. Det är aldrig illa när
drömmar blir till verklighet, vettu.

I påse nummer två låg den lite sportiga klänningen från H&M. Den går i grått, är superduperkort och har en ficka på bröstet... + dragsko i midjan. Jag tycker den är fantastiskt snygg.

Jag är bästa kompis med Vero Modas reor, måste jag nog erkänna. Jag vet inte någon rea-låda eller något rea- ställ som jag har hittat så mycket i/på som inne hos Vero Moda. Det gäller att gräva djupast i lådorna. Det gör jag. Och idag hittade jag en sjal (25 pix!!!!), som också låg i den tredje och sista påsen.

Nu skall jag ge mig in på ett evighetsprojekt hade jag tänkt, och det innebär att jag skall rensa bland mina kategorier. Det är en hemsk röra, jag erkänner - men nu skall jag ju göra något åt det! Chao! (Går mot strömmen och tar 'ett på spanska istället.)

Kommentarer
Postat av: katt

hej. vet du om det är någon fraktavgift hos cdon.com? ifall det är det hur mkt är den på? tack!

2007-04-03 @ 20:00:28
Postat av: Beth

Katt: Yep, det är fraktavfift. 25 kronor ligger den på (:

Postat av: Bredealice

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-06-14 @ 13:33:50
URL: http://bredealice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar (reklam raderas direkt!):

Trackback